Philips Harmony MCM7000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Harmony MCM7000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

HW 25-08-2011
Geschreven voor: Philips Harmony MCM7000

Ik heb deze Philips set gekocht omdat ik een set zocht zonder iPod doc. Bovendien ziet het apparaat er erg mooi uit. De set heb ik gekocht via het Internet. Bij het uitpakken en installeren van de set erg tevreden: zowel de boxen als het apparaat zijn mooi en degelijk afgewerkt. Geluidskwaliteit van CD en USB (mp3) erg goed, met de toonregeling en loudness mooi naar eigen wensen in te stellen. Echter: FM-zenders kunnen wel automatisch geprogrammeerd worden, maar de handmatige programmering werkte niet volgens de gebruiksaanwijzing. Ik kon geen zenders in de door mij gewenst volgorde in het geheugen programmeren. De set moet helaas retour naar de leverancier, vandaar mijn lage score op degelijkheid. Ben toch wel teleurgesteld door Philips: blijkbaar is het niet mogelijk om een apparaat goed werkend uit de fabriek te krijgen. Moet nog een beslissing nemen of ik nog wel een tweede exemplaar wil proberen.

HW 13-12-2011

Bij deze een aanvulling op mijn beoordeling. Ik heb toch een tweede exemplaar geprobeerd. Wat betreft programmeren van de zender werkte dit exemplaar naar behoren. Toch heb ik het apparaat retour gedaan naar de leverancier, om de volgende redenen:
- bij het afspelen van mp3's via een USB stick werden de ID-tags van de muziek (titels e.d.) niet goed op het display weergegeven.
- na het apparaat goed geprobeerd te hebben bleek dat of alleen loudness ingesteld kon worden of alleen de toonregeling, maar niet beide tegelijk.
Toch wil ik eventuele kopers niet meten afraden deze set te kopen. De set is mooi en degelijk afgewerkt, heeft een goede geluidskwaliteit en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.